vrijdag 14 september 2012

Puzzels en katten

Nee, ik zit niet stil. Integendeel. Vorige week weer begonnen met 'school'. En meteen weer aan de bak. In no-time weer helemaal ondergedompeld in lijnen, ankers, hendels en ctrl-z.

Puzzels

Eerst weer een puzzel. Waarom een puzzel? Omdat ik met minimale informatie tot het goede eindresultaat moet komen. En dat lukte. De Illustrator-insiders zien meteen wat ik bedoel: twee randen om de letters? Jawel, en je kunt ook doortypen met het font...

En de tweede puzzel: neem een paar happen uit de letters.



Zo makkelijk als je het weet!

Kat

En dan de kat...een kwestie van overtrekken. Simpel? mwouah...na wat oefenen wel. En heel veel geduld. Anderhalve dag geduld.



Ik ben veel stoerder dan ik eruit zie

Vervolgopdracht van de kat. Tja, wat ziet een kat als hij in de spiegel kijkt?





Geen opmerkingen: